Selasa, 8 Februari 2011

Boleh tak buat camni?

Posted by fauzan ayyildizlillar on Selasa, Februari 08, 2011 in , , | No comments
Assalamualaikum semua..
Dah lama saya tak post apa-apa entri pun, agak-agak dlm 3 bulan la. Last entri pun tentang minyak pelincir. Nak kata sibuk tak la juga. Sebab takde idea gamaknya, jadi malas la nak post entri. Inilah posting saya yang pertama untuk tahun ni..

Hari ni saya cuma nak share satu benda..
cuba tengok gambar kat bawah tu..


gambar tu menunjukkan notis ataupun arahan di salah sebuah stesyen minyak kat Malaysia. Tempatnya dirahsiakan. Gambar ni pun saya sedut dlm sebuah forum. Kalau saya punya, dah lama saya tulis alamat blog saya kat dlm tu.

Bagi saya la, arahan yang dikeluarkan macam kat atas tu sangat terperinci. Saya sokong 100% untuk arahan no 1 dan 2 tu. Kita tak sepatutnya parking keta kat tempat isi minyak kalau nak ambil duit kat atm, nak masuk kedai dlm stesyen minyak tu & nak masukkan duit dlm mesin deposit. Kat tempat isi angin pun tak boleh.

Untuk permintaan patut tu, saya rasa itu strategi pemilik stesyen minyak untuk melariskan barang-barang jualannye. Agak kelakar la pulak permintaannye tu siap terangkan tanggungan terhadap bil-bil elektrik.

Apa pun, kreatif juga la pengurusan stesyen minyak tu untuk buat arahan macam ni. Kalau boleh la, saya nak jumpa si pemilik stesyen minyak ni la untuk temuramah dia..kui3

Jadi, sesiapa pemilik stesyen minyak ni, jangan la segan-segan contact saya...
Sekian.

( sumber gambar : http://mforum.cari.com.my) ( olahan : sendiri la)

0 ulasan:

Catat Ulasan